Skip to main content
Search

Že 125 let je poslanstvo podjetja JOHNSON'S® ustvarjati najnežnejše izdelke za dojenčke po vsem svetu. Izdelke, ki so tako blagi, da jih lahko uporabljate pri vsaki starosti in razvojni stopnji dojenčka. To je naš standard nežnosti.

Vendar naša nežnost ni samo v naših stekleničkah, ampak tudi v naših srcih.

Pri podjetju JOHNSON'S® verjamemo v izjemno moč nežnosti za preobrazbo sveta.

Verjamemo v nežnost do naših otrok ter do njihovih sanj in ambicij.
V to, da smo nežni drug do drugega.
Nežni do našega planeta.
Nežni v besedah, mislih in dejanjih.
Nežno pomeni varno.
Nežno pomeni čisto.
Nežno pomeni samozavestno.
Nežno pomeni srečno.

Vse, kar proizvedemo, naredimo, in vse, za kar se zavzemamo, je tako nežno, kot si želite, da bi bil nežen naš svet.

Kaj je potrebno, da izberemo nežno: Naše obljube

  • si ne bomo nikoli prenehali zastavljati še višjih ciljev,

  • bomo uporabljali samo namenske sestavine,

  • bomo odprti in pošteni,

  • bomo najprej razmišljali kot starši,

  • bomo pomagali, da bo svet nežnejši.

Moč vonja

Zavestno smo se odločili, da v svojih novih izdelkih ohranimo vonjave, ker igra voh ključno vlogo pri razvoju srečnega, zdravega dojenčka. V sodelovanju z vodilnimi svetovnimi proizvajalci dišav smo ustvarili naše nove, nežne dišave.

Zmanjševanje vpliva na okolje

Pri podjetju JOHNSON'S® smo zavezani k skrbnemu oblikovanju vseh svojih formul, da bodo za okolje nežne, saj želimo ustvariti izdelke, ki so najboljši za dojenčke in za svet okoli njih.

Ali ste vedeli?

Več kot 90 % vseh raziskav o negi kože, opravljenih v naši panogi, prihaja od podjetja JOHNSON'S®.

Prvi smo pri raziskavah o negi dojenčkov

Zavezani smo zagotavljanju najboljšega za dojenčke. Že desetletja smo pionirji pri raziskavah za boljše razumevanje edinstvenih potreb oči, kože in las dojenčkov. Ta znanstvena dognanja stojijo za vsakim od naših nežnih in blagih izdelkov, ki dosegajo ali presegajo vrhunske svetovne ureditvene standarde.

Tu so nekatere naše raziskave o negi dojenčkov:

Vid

  • Dojenčkove oči se po rojstvu razvijajo še naprej, zato je vid zadnji čut, ki se popolnoma razvije
  • Srečevanje s pogledom je ključnega pomena za družabni razvoj
  • Novorojenčki lahko svoj pogled osredotočijo samo na razdalji od 20 do 30 centimetrov (razdalja do vašega obraza, kadar jih pestujete ali hranite)
  • Dojenčki zamežikajo od 2- do 5-krat na minuto, zato so njihove oči bolj občutljive na draženje

Tip

  • Za dojenčka je telesni stik prva čustvena vez, in je ključna za čustveni in intelektualni razvoj
  • Koža je prva obrambna linija pred toksini, dražili in alergeni
  • Koža dojenčkov je do 30 % tanjša in občutljivejša od kože odraslih
  • Ključ za odporno kožo dojenčka je vlaženje

Voh

  • Dojenčki lahko vohajo, še preden se rodijo
  • Prijetni in domači vonji izboljšajo počutje, pomirjenost in pozornost
  • Materin vonj lahko dojenčka pomiri, da ne joče več
  • V raziskavi so dojenčki, ki so jih kopali v odišavljenem izdelku za kopanje, po kopeli za 30 % bolj sodelovali v stiku s svojimi materami, v primerjavi s tistimi, ki so bili kopani v neodišavljeni kopeli

Spanec

  • Raziskave kažejo, da ima od 20 do 30 % dojenčkov težave s spancem.
  • Večina staršev (76 % v enem poročilu) izraža željo, da bi nekaj spremenili glede spanca svojega dojenčka.
  • Da bi razvili našo Bedtime® rutino v treh korakih, smo se povezali z Dr. Jodi Mindell z univerze Saint Joseph's University in otroške bolnišnice v Philadelphiji, vodilno pediatrično strokovnjakinjo za spanje.
  • Z našo Bedtime® rutino v treh korakih ob času za spanje svojemu dojenčku pomagajte, da bo zaspal hitreje in spal dlje časa.
Back to Top